Purimme joidenkin ammattimiehien kanssa semmoinen kokonainen hyllykkö siinä meni koko päivä kun jouduin vielä viemään kaikki hyllystä tulevat metallipalkit ja kaikki roskiin
sieltä kodinterran puutarhamaalta siirrettiin lavoja sivuun että saatiin tehtyä tilaa semmoisille isoille pöydille mitkä vietiin sinne ulkoa sen jälkeen. siinä siirtelysssä kesti aika kauan kun oli tosi ahdasta ja lavoja oli paljon. siinä meni koko päivä 8.00-14.15
Trukilla nostelin euro ja fin lavoja pihalle siitä sisältä ja kuljetin jotain piha kalusteita varastoon ja sitten joku rekkamies haki ne sieltä ja keräsin jotain muoviroskaa sieltä pihalta ja vein roskiin ja hyllytin jotain laasti ja tapetointi juttuja se oli aika tylsää ja siinä meni kauan kun ei heti löytänyt Minne ne pitää laittaa Päivä oli 8-14
Keräsin noita ihme jalkoja mihin tulee mainoksia ja laitoin niihin tommoiset muovit sitten piti tehdä taas sitä että niitä helloja ja jääkaappeja nostaa samoille lavoille ja nostaa hyllyyn. Siirtelin niitä euro ja fin lavat pihalle se oli oikeastaan joka päiväinen juttu päivä oli 8-14
Kommentit
Lähetä kommentti